דאעש ערף ראש חטוף בריטי נוסף

שלמה ריזל No Comments on דאעש ערף ראש חטוף בריטי נוסף
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגון המדינה האיסלמית הוציא היום להורג אזרח בריטי בשם אלן הנינג ששבה לפני כמה חודשים, לדבריו בשל התערבותה של בריטניה במלחמה במדינה. מדובר באזרח המערבי הרביעי שמוציא הארגון להורג והוא הודיע כי בכוונתו להוציא להורג בימים הקורבים אזרח אמריקני, חייל לשעבר שהתאסלם במהלך תקופת השבי שלו.

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון אמר בתגובה לסרטון המזעזע כי הוא ממחיש "עד כמה ברבריים ומבחילים הטרוריסטים האלו". לדברי קמרון, "אלן נסע לסוריה כדי לסייע לאנשים מכל הדתות בשעת המצוקה שלהם. העובדה שהוא נחטף בעודו מנסה לסייע לאחרים ושעתה הוא נרצח שאין גבול לחוסר המוסריות של הטרוריסטים האלו". הוא הבהיר כי "אנחנו נעשה כל שאפשר כדי ללכוד את הרוצחים האלו ולהביאם לדין".

חייל ראשון מהקואליציה המערבית כנגד ארגון הטרור נהרג היום. המדובר בחייל אמריקני שהמטוס בו המריא מנושאת מטוסים אמריקנית במפרץ הפרסי בדרכו לעיראק חווה תקלה. הטייסים הצליחו להתגבר על התקלה רגעים אחדים לפני שהיה אמור להתרסק למימי המפרץ, אולם החייל קפץ ממנו במטרה להציל את חייו, וטבע למוות.

המדינה האיסלמית ממשיכה בכיבושה של עיראק ובסוריה. לפי דיווחים, כבש הארגון עיר נוספת בעיראק והוא מבססת את אחיזתו בפאתי עיירת הגבול האסטרטגית הסורית-טורקית, קובאני.  טורקיה הודיעה כי תתן לכוחות הקואליציה כנגד דאע"ש לבצע תקיפות משטחה כדי להציל את העיירה, אולם דמשק הודיעה כי היא לא רואה בעין יפה אפשרות שכזו.



0 תגובות